دلتنگ خودم هستم
يور پاتوق. پاتوق ستاره آسمان
زندگي دو بخش است: قسمت اول در انتظار قسمت دوم ....و قسمت دوم درحسرت قسمت اول

 

 

مرا چه شده

دلم را چه شده

چرا دل تنگ هستم

********

محتاج نیستم

 

اما

دلتنگ یک محبت هستم  

دلتنگ یک سلام هستم

دلتنگ یک نگاه هستم

 

که

فقط تو چشمان من باشد

فقط ماله دل  من باشد

وجود من باشد.

 

خدایا....

این چه رسمی دارد روزگار تو

این چه حکمتی دارد،خدایی تو

دلم تنگ شده برای یک نگاه

برای دستی که ماله من باشد

برای بوسه ایکه سمت من باشد

 

و من

ماله او... باشم تا نهایت ....

 

********

مرا چه شده

دلم را چه شده

چرا دل تنگ هستم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 19 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط بهنام

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 341
بازدید کل : 270398
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1